O garanție este un instrument important pentru a proteja cumpărătorul de costuri și probleme neașteptate la cumpărarea unui produs. Acesta garantează cumpărătorului că produsul va funcționa pentru o anumită perioadă de timp și poate fi înlocuit sau reparat în cazul apariției unui defect. Vindem numai produse Huawei originale care respectă standardele UE. Puteți verifica starea garanției dvs. făcând clic pe linkul de mai jos.

Notă: 

Acest lucru se poate întâmpla și cu produsele noastre – în prezent produsul este încă prea nou pentru a fi introdus oficial în sistem de către Huawei. În prezent, dacă produsul dvs. din Efurtun nu are informațiile corecte despre garanție în sistem, vă rugăm să așteptați câteva zile sau să contactați direct Huawei Europe e-mail eu_inverter_support@huawei.com pentru a actualiza informațiile despre garanție ale produsului.

Vă garantăm că toate produsele noastre sunt potrivite pentru piața RO. Dacă aveți îngrijorări, nu ezitați să ne contactați și vă vom aplica Certificatul de garanție Huawei după cum urmează.